God lunch allihopa!



God morgon kan jag inte säga, och god förmiddag kan jag inte heller säga, klockan är kvart över 12 nu, sitter i min säng och studerar min fina lägenhet och dricker en Capri-Sonne ( Ni på värnhem förstår va de e ) de va fan de man gick och handlade på rasterna och en baguett med räkor eller kötbullar :D underbara tider, absolut!

Verkligen as längesen jag skrev, lite saker har kommit i vägen, och när jag verkligen haft tid till att skriva har jag bara ignorerat det, tyvärr!

I helgen fick jag in två långa byrås i lägenheten, nu kan jag väl säga att allting är fullbordat nu då :) Mina kläder har för det mesta legat i en hög på soffan, fåtöljen och inslängda i det utrymmet i hallen, men det är lite som" ibland måste man få in något nytt för att bli av med det gamla" sant sant, tackvare byråna har jag en hel flyttlåda med kläder som antingen ska till mina små-systrar eller säljas eller slängas, vi får se när jag drar ut "den tummen" och får de gjort!, ska se om jag kanske kan ta en bild på lägenhetsutrymmena snart, fick ju en önskning en gång, så de ska jag väl göra :)

Min chef väkte mig imorse... lämnade lite ledighetönskningar på hans skrivbord igår och bad honom att ringa upp om han ville idag! Blandannat den 11 sep när jag ska till läkaren, 19-26 Sep när det var tänkt att Jag och Hanna skulle ner till Kreta och hälsa på millan, Igen för min del, och den 2-3 Okt då ERIK HASSLE spelar i Gbg på Sticky Fingers!, allting var okej förutom 19-26.e :( Änsålänge, hoppet är inte över, många på jobb ska börja plugga och vi blir återigen få som jobbar, vilket betyder att vi får jobba mer, inga problem för mig eftersom lönen blev kass den här månaden... men iallafall så Kanske Kreta blir av om livet tillåter. HOPPAS VERKLIGEN!

Han berättade även att han ville träffa Tessan, eftersom jag lämnade hennes Cv till honom.. Hoppas verkligen du kommer börja jobba med mig tessan, kommer bli as nice :) så på lördag får vi svaret!

Satt uppe inatt till kl 04.00, satt och spelade poker på Facebook, grym jag va, men vafan dom lurade mig, dom körde på höga blinds och tillslut var jag så fattig att jag nt ens kunde vara med på minimi-buy in ! jävlar, lätt att vara efterklok!

Vad händer idag? Hmm, Shoppa, nej, har jag redan gjort, men dessutom skulle jag behöva en jacka, eftersom jag glömde min på möllan, :( stackarn... så går de när man har brottom, men tyvärr finns de ingen jävla snygg jacka i malmö någonstans, blir galen alltså!

Måste ner i källaren och sätta upp en ny tvätt-tid också ju!

Oh föresten, nu bara flödar tankarna, jag hade en sån sjuuuuuuk dröm inatt, men häftig, upplevde världens regn och åskväder, i ett hus först nere på marken men sedan lyfte huset sig och jag såg det från luften, ska se om jag kan rita på Paint vad jag såg, de va värkligen sjukt coolt! 2 sek!



12.36

Nej asså Paint funkar nt idag, ahah! hittade en bild som jag kan gemföra med istället...


Okej jag säger såhär! tänk dig att allt regn fastnar i ett stoort moln, som bara väntar på att ska gå i sönder, tänk er påsen som en stor molnbubbla med vatten i, och moln o åska runt om... ah synd att man inte kan ta bilder i drömmen! men så var de iallafall, jag såg det ovanifrån! hahahha sjuk förklaring, var bara tvungen...



Måste bara säga att godis är farligat att ha hemma     i      en     skål       på      bordet!
FARLIGT, fan det ända jag gör, Datorn caprisonne och Godis. usch :( dåligt, men de gör inget för godis är så gott och i mitt fall så ligger alltid snickersena kvar, eftersom jag hatar nötter i godis... det är inte jag som köpt godiset, bara så du vet!

När man är ute ur Facebook, ploppar det upp "Nytt meddelande från Facebook" HELA tiden, vad gör ni människor, ahha vi har inga liv någon av oss, alla sitter ju som klistrade framför Ansiktsboken hela dagarna och snokar i andras liv, fast det är kul :)

Well! kokmmer inte på mer o skriva, ett mycket blandat inlägg måste jag säga och nu har jag ont i ryggen av att sitta såhär! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0