Igår... Bio

Jag tror dock inte att jag behöver skriva mer om gårdagens film, förutom att jag älskade den!!!!!!! Tack killar för ni har bra filmval, Ännu en på g, District 9, o min The Box, som har premiär den 9 November, verkade riktigt bra!

:)

Sitter och ser Tyra Banks Show på tv, och är 1000 % uttråkad, vaknade sent av att brevbäraren slängde in post och innan det Ringde han på dörren, vad ville han?
Regnet Pissar utanför :( tråkigt att det regnar, på min lediga dag!

jag tittade in i mitt kylskåp nyss och jag blir lika ledsen varje gång :( finns hur mycket gott som helst, men jag äter ALDRIG upp det, spelar ingen roll om det är pålägg, mat eller dryck, eller om det är en mindre förpackning av just en speciell vara, jag slänger mat för flera hundra varje månad.

måste bli bättre på de här nu och handla i vääääldigt små mängder i fortsättningen! frukt godis soppor yoggi är typ det ända jag äter, så tragiskt haha! men äter för det mesta på jobb, så jag blir inte ens sugen på att göra mig något o äta när jag kommer hem, så ligger det bara och skräpar liksom... TIPS tack!

 
Inte mitt skåp, men såhär skulle det se ut igentligen, få varor som man vet kommer bli uppätna :D

Ska till Oxie och hämta ut lite Ed Hardy kläder :)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0