Mitt mitt och mitt


Jaha, sne, även om jag vände den på datorn, men min mixer som jag aldrig använt :/
 Okej såhär är det, mitt kylskåp idag: Becel smör,tycker om det som fan, bakom smöret ligger en burk med kalamata oliver(från jobb), citron, gillar citron, anledningen till att den ligger i en liten påse är för att den läcker uppe på, så igentligen behöver den inte påsen mer, mer som en säkerhet :D Grädd Leverpastej, så gott, med bostongurka på, men var är gurkorna, inte här! Majonäs, Lätt ost, skagenröra (äääälskar skaldjur och älskar röror) :D Hallonsylt, mums, permesan, Garlic mustard från butiken Oil and vinager, jätte god på mackor med tex ost o skinka på :D 3 kexchoklad kvar från min vinst på liseberg, men det är inte jag som ätit upp alla, utan jag har skänkt en hel del till mina små systrar och vänner :) haha vad har vi mer, Vaniljjoughurt, inte smakat ännu! Sweppes läsk, sådär god, Flaska Chardonnay, en flaska carlsberg export och 2 burkar tuborg:)
 Vitlök och lök är gott i matlagning :)

 Mumsigt knäckebröd, köper inget vanligt bröd mer, efterom jag aldrig äter upp det :D
 Älskar Te, men tyvärr blir det inte så mycket te-drickande :(


De va litta grann! kommer väl mer om något annat lite senare

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Fanny

gggooottt, hungrig jag blev!

2009-09-10 @ 23:10:33
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0