Vm-kval: Sverige mot Ungern

Träffade på Olof på värnhem, alltid lika glad, det var av honom jag fick info om matchen :) haha Men Zlatan spelar ju så kvällen kommer att bli toppen :) Nu sjunger dom Nationalsången och jag älskar det, oj där var Källström.... mellberg oh :) kul

ja jag vill leva jag vill dö i norden :) toppen klack dom har där borta :)

Måste väll passa på att berätta att jag verkligen älskar den här dagen :9 börjat och jag hoppas att den slutar bra!
Tessan följde med mig till jobb idag pga arbetsintervju:) Vi får helt enkelt se nästa vecka vad som sker :) hoppas hoppas :)

Jobbade till kvart i 3, gick en runda på Waterfront, sedan åkte jag hem... mot värnhem, in på entré. På en halvtimme hittade jag både skor och jacka:) så glad jag blev och påvägen ut från entré stoppade en tjej mig från NevO Dead sea SPA och sålde på mig ett nagelkit, så jävla toppen det kändes att bli ompysslad sådär efter jobb:) köpte ett kit för 400:-, e det dyrt? haha, var påväg att gå med på att köpa salt från döda havet också som man skrubbar kroppen med och en burk body butter! men jag tänkte: Jag har fling-salt hemma och jag har body butter från Body shop, så korkad behöver jag inte bli :)

Jackan köpte jag just för att jag glömde min andra på en bänk på möllan för ca 2 veckor sedan: Köpte en skin-inimation från Newyorker för 540:-, så jäkla snygg och skorna i butiken bredvid, den danska:)

Kim gjorde nästan mål!

MELLBERGGGGGGG GJORDE NYSS MÅÅL ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0