Fresa

Min sista lediga dag innan jobb fr.o.m imorgon fram till lördag.
Har varit ledig sedan onsdag förra veckan! Så himla skönt med lite "påsklov", det behövs verkligen!
Har varit och köpt lite gott till ikväll, lite chips och choklad :)
Bilden representerar min ledighet :) Tack vare min bästa vän Natti som är helt besatt av Magnum Classic så har jag aldrig ätit så många pinnglassar på en vecka som när jag hörde hennes önskan om en classic :)
Favoriterna är Magnum Mandel, Magnum gold och GB Sandwich:) Mums, blir så himla sugen när jag bara tänker på det :) Blir kanske en liten tur till affären om en stund :)
Jag har varit så himla lycklig idag, iomed att det har varit påsk och röda dagar + helg så kunde jag inte föra över min lön förra veckan, så har varit totalt bankrutt nu den sista tiden, men idag var det dax :) Lönen är nu över på mitt konto och nu behöver jag inte oroa mig så mycket mer:9
Snart så kommer David hem till mig, blir väl en eller flera filmer:) ska bli skönt :)
Nu ska jag springa ner till affären och köpa glass, så ni får ha en bra kväll!

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0