Gubbstruttar

Har varit en super pissig dag idag, började må dåligt påväg till jobb på tåget, illamående och ont i hals och huvudet, tryckte ner en alvedon, men det blev inte bättre, var tvungen att gå hem från jobb med blekt ansiket... Många kan tycka att det är skönt att gå hem efter 2 timmar på jobb, visst men inte när man mår dåligt och egentligen behöver sina timmar, men ärligt talat så går faktiskt ens kropp före lite extra pengar i plånboken.
Åkte hem till Lediga-David och sov där ett par timmar, mådde lite bättre och åkte hem, fixade en Kirsch-stång, så jag äntligen kunde sätta upp gardiner i mitt sovrum.
Vem tycker om att vakna med massa gubbar springandes utanför fönstret? Nä men helt allvarligt så vaknar jag ca 07 varje morgon av massa takläggare som byter takplattor på huset och att bo längst upp i en sån situation är inte kul, låter som en jordbävning när dom håller på där uppe.
Jag ville ju bo högt upp för att slippa insyn, men tack för det, deras byggställningar är precis utanför mitt sovrums,- vardagsrums,- köks fönster, snacka om att känna sig uttittad, jag vet ju ärligtalat inte om täcket försvinner under morgonen... blää

Nu ska jag iallfall gå och lägga mig så jag kan vara någerlunda pigg efter en dag som denna!
Sov gott!









Kommentarer
Postat av: Fanny

Fin du är!



Klipp är inte svårt Nicki. Ska jag förklara haha?

2010-04-21 @ 23:15:01
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0