Absolut den bästa....



Absolut den bästa skådespelaren någonsin, jag tycker om alla hans roller, speciellt i Edward Scissorhand, Willy wonka och Pirates of Carribean filmerna! Och påtal om dom så såg jag första filmen igår och även den andra filmen! Jag älskar när dom gör sånna filmer roliga, jag skrattar igenom hela filmen :)
Jack Sparrow Minnsann, att han är så snygg i dom filmerna gör allting mycket bättre!
Han är faktiskt född den 9 Juni, en dag innan mig :)

Och såklart, vem längtar INTE på att Alice i underlandet ska komma till biosalongerna i 3D, 5 Mars då gäller de :)

 



Ikväll ska jag hem till Mamma och Pappa och se Melodifestivalen och äta gott :) sen kanske hem till Natti en sväng och sedan möllan, jag får se vart kvällen tar mig ;)

See u later :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ah skojar du? Jag har alltid avgudat den snubben alltså. Han är så jävla bra! SEXIG är han dessutom. Absoluta favoriten!

2010-03-19 @ 17:17:48
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0