Godkväll!

Går på penicilin sedan i fredags (idag måndag) För min visdomstand nyss börjat växa ut, och det hade blivit inflammerat,så dom bedövade mig och rensadetanden:/ så nu går jag på en 2 veckorskur med Kåvepenin och så gurglar jag Corsodyl 2 gånger om dagen ... mycket att hålla reda på för en liten tand, jag känner klart en stor förbättrning och jag kan äntligen gäspa, som var totalt omöjligt förra veckan, hade så ont :/




Idag vaknade jag lite för sent för att hitta på någonting, men jag har iallafall lagat till en god middag...
En röra innehållande:
En halv havkad lök
3 skivade Champinjoner
Ett paket bacon (Skiva)
En burk kräftstjärtar
2 st Matlagningsgrädde
1 mtsk permesan
Lite Ketchup

Kokade Pasta snäackor tillsammans med grönsaksbuljong och salt

häll sedan pastan i röran :D
Så gott!

Nu ska jag hoppa i duschen med Muse i högtalarna med låten Resistance! Jobb imorgon från 11-21.


Kommentarer
Postat av: Lainen

jävlar va gott de lät!!!! lånar de receptet!

2010-02-18 @ 16:31:28
URL: http://metrobloggen.se/lainens

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0