Grannarna lever

Och det känns ju bra att skriva, men jag tycker om grannar som har hög musik och gärna stökar omkring i trappen, just för att jag är sån själv och att dom absolut INTE har någonting och klaga på när det väl kommer till Kritan!
Och grannar som hälsar nere i tvättstugan och på gården, det känns som om man har kommit rätt då :)


Och på tal om grannar, så tycker jag att du ska gå in på www.argalappen.se
så jävla rolig hemsida där privatpersoner lägger in bilder på lappar som grannen skrivit, korkade, roliga och alla möjliga, gör ett besök vettja :)


Nu Tittar jag på TopChef somvanligt, tycker kockprogram är skit kul :) och det blir ju lagom till sthlmsresan och inspelningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0