Jobbig gårdag...

Igår var den jobbigaste dagen på länge:/
Vaknade halv 7, tog bussen 10 över 7 mot centralen började 9, går in på tåget, SMOCKAT med folk, tåget körde inte förens ca kvart över 8 (Ordinare tid 7.42), Skickade ett sms till Min kollega : Är du på svågertorp eller? Tåget står fortfarande kvar på centralen.
Får ett sms tillbaka: Jag är på jobb, det står att du börjar kl 11, har du bytat med Daniel?
Oh F*ck, går upp 2 timmare förtidigt för att sen stå på ett svettigt smockat tåg med irriterande människor, arga lokförare och inte minns att 2 timmars sömn hade varit gudomligt skönt och nödvändigt. När jag kom till jobb kvart i 10, ttog jag en kaffe och gick en sväng i Centret, sen var det back in the old buissnes.
Mot kvällen hade vi gäster hela tiden och hann inte städa ordentligt, gick ifrån jobb 21.30 :/ Missade tåget 21.49, tog tåget hem 22.09, inte hemma fören 23.30 :/  otur hela dagen :(

Idag sov jag verkligen ut och vägrade att gå upp direkt, låg och mös en stund och idag tänker jag ta allt som det kommer verkligen, ingen stress och inga nedtryckningar!

Idag känner jag mig ensam och det känns såklart inte bra, men idag tar jag ju minuterna som dom kommer ! Så ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0