Ledig...


Jobbade Måndag, torsdag, fredag, lördag och söndag förra veckan och Idag och imorgon är jag äntligen ledig, kan säga att det är sjukt påfrestande att jobba så långa dagar och dagar, allt pendlande hit och dit... men det jämnar ut sig denna veckan; jobbar onsdag och torsdag och ledig hela helgen ink fredag :) skönt!
I Lördags följde jag med Louise hem efter vi jobbat och drack vin, tittade på melodifestivalen och Kacklade en hel del, en runda ute med Bella och somnade sedan i den absolut skönaste madrassen någonsin, Tempurmadrass! som som en Prinsessa, och på söndag var det jobb.... Skit trött fram till att vi hade någon timme kvar på jobb, då gick humöret upp- "SNART LEDIGA"... Alltså igår kväll åkte jag hem till Natti och ceet efter jobb och såg tredje filmen av sagan om ringen som varje söndag nu i rad med tjejerna och Nisse och Martin! Jag var såå himla trött att jag somnade i slutet, enligt dom så snarkade jag och det händer ALDRIG! fattar Nada!

Idag harjag inte gjort ett skit förutom att sova bort hela dagen, fört över pengar till Louise till Sthlm resan, hämtat ut min parfym som jag köpte genom Parfym.se, ätit och suttit och degat framför tv,n med Laptopen i knäna! så himla tråkig dag, men sånna behövs när man bara tänker på sig själv och tar det lugnt!

Imorgon ska jag till Hemmakväll och få allt detta ur världarna!



I have the coldest feelings on earth, I can´t prepair me for hot winds, fresh air is what my heart need the most right know but my head disagree, dont know what to do, dont know what to say, i know i will do the right thing when the time is coming, it´s here, but, i really want my revange, for everything you did, just to make me fall, just because you feelt better for the moment, i have no feelings, i´m cold as the coldest monatin, my feelings cold as the coldest island you ever known, nothing to fight for anymore, nothing to care about.
I will never close my eyes again, now i know the small things that says "something´s wrong, something is not okey, turn and never go back.... trust me, you gonna feel better witout this shit, now you know that The love is Blind"

Och med dessa ord säger jag godnatt och hoppas att ni kommer sova gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0