Snöstorm

pga av snöstorm igår och idag så har jag ej varit på jobb idag (Ledig igår) Min chef ringde när jag var påväg till tåget o sa att jag inte skulle komma idag, just för min egen skull, jag blev glad men inte min plånbok, men iallafall så gick jag en runda i stan och spendera pengar istället:)
Jag har faktiskt varit fantastiskt duktig idag, förlängde mitt tågkort, sänt brev till hemförsäkringsbolaget och målat mitt rum nästan hela dagen, och jävlar vad det är ansträngande,,, svettades som ett djur samtidigt som jag blev svimfärdig av att titta upp hela tiden och mina armar värkte.
Men resultatet blev bra och jag är nöjd med väggarna, färgerna och absolut för dagen.
Nu sitter jag framför tv,n och tittar på ett program med människor med olika sorters tvångstankar och fyfan vad hemskt o leva som dom gör.
En tillexempel har tvångstankar att kolla så varenda detalj i hans hem står på samma ställe som när han lämnade huset, just för att se om han har haft inbrott eller liknande...Att om han har en tanke om en bilolycka i närheten kan risken öka för just en olycka... Varenda sak hon nuddar i, gör hon om flera gånger 4-8 gånger eller tills hon slutat tänka på att det kan hända något om hon inte gör det... Massa konstiga saker, men det är deras vardag o lider säkerligen inte av det om ingen påpekar det...

Jag och Louise ska till Stockholm den 27-28 Februari och sitta i publiken till ett nytt program som sänds i Mars, Stjärnkockarna heter det och dett vann jag genom en tävling på tv3;s hemsida genom att svara på några enkla frågor... om jag ska vara 100% ärlig så kan jag inte minnas att jag tävlat, men jag blev glad när jag fick samtalat:)

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, får väl göra något annars blir jag galen :)
Sleep weel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0