*****

Dagens bästa:

Flytten är helt klar nu, sitter framför datorn i mitt nya kök och beundrar min omgivning extremt mycket! här e så fint och mysigt! David jobbar idag och tjejerna är på fest hos Malin idag (skulle också dit, men valde faktiskt att stanna hemma idag och bara ta det lugnt)
Tråkigt och vara hemma själv, och tråkigt att inte ha en sambo, men jag önskar mig det i Februari present, jag hoppas ärligt talat på att David flyttar in hos mig!

Dagens värsta:

Har ju inte hunnit gå till Mkb ännu för att hämta min allemansbox, så det blir ingen tv idag, imorgon eller måndag, men ska hämta den på tisdag så jag kan installera och njuta ordentligt om kvällarna!

Dagens Förstörare:

Det måste vara att jag är så himla trött och seg efter gårdagen med tjejerna och Nattis vänner, hur trevligt somm helst, men tyvärr trött och utsluten då ockå eftersom jag träffade dom direkt efter jobb, skulle igentligen på bio kl 21.00 igår men dom hade bokat bowling istället, som jag uppskattade lite mer, jag är duktig:) haha

Dagens Hit:

Erik Hassle-isn´t it obvious! Tröttnar aldrig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0