5 grader och sol för tillfället:)


Herregud vad tiden går fort, skrev ju innan att jag skulle dammsuga, men det har jag nt orkat göra ännu, tar för lång tid att plocka fram den :) Haha by the way, denna dagen började tråkigt o kommer även sluta tråkigt, jag är själv hemma och har döööö tråkigt, men å andra sidan får jag skylla mig själv, för om jag jobbat konstant förra månaden så hade jag haft pengar till att sticka ner till stan och shoppa litta, men nej:/
Nästa lön blir garanterat mycket bättre!



Jag har äntligen fått port-telefon, så ny behöver jag inte kasta ner nyckeln-i-strumpan mer från balkongen till mina besökare ( bor på 4:e våningen )
Än sålänge har den inte ringt och jag fasar över att den ska ringa mitt i natten, vet ju inte hur fanskapet låter eller fungerar även om jag fått instuktion.
Nää om den ringer mitt i natten vet jag nt vart jag ska bli av, fast jag läste att om det nu skulle hända något kan jag ringa till mina grannars telefoner genom min, men tänk så råkar jag ringa till skumma-mannen?! nä fy får kolla upp detta ordentligt!


Kommentarer
Postat av: Ellie<3

fin design!

2010-03-18 @ 20:04:26
URL: http://fluffiis.blogg.se/
Postat av: Ellie<3

sv: 349 på rea:)

2010-03-18 @ 20:30:54
URL: http://fluffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0