Cleeeaning


Jag har precis blivit klar med Dammsugandet i lägenheten och jag älskar när golvet är fritt från damm och smulor! Så nu är här fint igen :-)
Jag lyssnar på musik och njuter som bara den över att jag är ledig idag, hade väl inte tänkt att göra så mycket idag på dagen förutom att bara vara ledig och känna det.
Ikväll blir det ett par öl med Louise m.fl eftersom hon har sin absolut sista dag på jobb idag:)

Igår bokade Vi resan till Ibiza jag och Natti, ska bli så jävla skönt att få åka bort en vecka :)
Kommer skriva mer när det närmar sig :)

Nu blir det en tripp till Espressohouse och en runda i stan, tråkigt eftersom lönen inte kommer fören imorgon bitti:/

see you in the sunshine :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0