bella&tyra show

Någon som såg den?  Veckans gäst var ju Kissie, och alla som sitter på nätet vet vem den storbröstade tjejen är, ehm när jag tittade bröts det hela tiden, säkert min dator som klyddar vid klipp!
Det var iallfall jävligt intressant det lilla jag såg, men jag som säkert många andra .. kollar, Bellas, tyras, kissies, kenzas, Fokis och Inte minst Katrin´s bloggar!? Jag läser bara för tidsfördriv och att det faktiskt är jävligt underhållande!
Kissie vet jag inte ens vad jag ska säga om, hon har hamnat lite snett kanske, en tjej som kanske inte vågar erkänna att hon är helt BÄNG, asså jag menar, nu när hon är så jävla stor som bloggare så förlorar hon bara på att bli en snäll tjej... och de vet hon också om och fortsätter hellre att vara KISSIE och tynga ner människor.
Nej, asså hon kommer bara förlora på detta, framtiden får visa resultat!

Noll att göra på jobb idag, Kristi Himmelsfärdsdag även i danmark och vi hade öppet som en söndag idag såklart. Kom ett litet ryck runt 13 tiden, men kl 17 stängde vi och gick hem! handlat lite mat och tagit det lugnt bara!
städat, diskat :) 

Nu ska jag färdas genom kristi kropp in till duschen....... Hm låter lite fel kanske :)
Här är en bild på "Vår allsmäktige", njut för detta är absolut sista gången jag lägger upp en bild på den gamla mannen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0