Helgen

Från v. Fanny, Jag, Sam, Linus och Daniel


Fredagen spenderade jag på jobb fram till kl 19, sen drog jag direkt till HappyBar med detta gänget, min kusin och nästkusin + pojk och flickvän. trevligt och det var ett jävla ös där borta!
Pappa och hans band spelade där och även ett annat rockband efteråt.
Träffade hur mycket folk som heslt där som jag kände och det var bra stämningen hela kvällen!

Igår lördag så träffade jag Loppan och en massa andra på en trevlig bowlingrunda på Entré!
Super NAJS!

Idag har jag tvättat och varit på Kalas hos min Kusin My som fylde 7 år, så det blev lite tårta och lite snack och även hämtmat från Greekway. Helt okej mat, men det var inte det jag igentligen var sugen på så det blev Lasagne där.

Sitter hemma framför datorn och en ikke öppnad ostbågs-påse ligger bredvid mig, funderar på att ta mig ett smakprov. Ballar av stål är även på tv;n, riktigt rolig somvanligt :)

Hörde även att Bam Margera dött av Överdos?!?! Är det sant? Måsta kolla upp det, för det vore ju inte så jävla kul efter hans super roliga program! 



Imorgon blir det jobb hela dagen och tidig morgon... vill verkligen gå och lägga mig nu och njuta i sängen innan jag ska upp igen.. Jobbigt!
Men ha det gott sålänge!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Det var en trevlig kväll faktiskt! :)

2010-05-10 @ 09:34:54
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0