Idag

... mår jag väl lite bättre, vaknade på rätt sida av sängen, utan störmoment!
Jag vaknade halv 2 (Folk som känner mig VET att jag kan sova i evigheter, även kallad för törnrosa av Natti)... nej men halv 2 somsagt, klockan 2 satt jag på bussen till centralen och ännu en dag mot jobb.
jobbade till 20.30, stängde med Malou och då går det fort, nästan lika fort som när jag och Louise stängde om kvällarna!
D går mig på nerverna HELA tiden, fråga mig inte varför, kanske för att han jävlas eller kanske för att jag ska blöda snart! VETTETUSAN, men jag klarar inte av det just nu, det är en sak som är säker!
Sitter och ser på Roast på Berns, det är Ernst Billgran som roastas och tjurig som jag är har jag inte gett ifrån mig ett leende överhuvudtaget.
När jag kom hem idag efter jobb så började jag Diska och städa. Det hjälper mig mot ilska och ångest över att komma hem i ett skitigt hem, men nu e de bra igen!
Nu ska jag sova för jag ska jobba imorgon IGEN.
Trött på det mesta just nu, men nästa lördag (5 Juni) drar vi.
Ha de bäst alla ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0