Kill me slow

Varför ska jag som lägenhetesinnehavare känna mig så dum efter att jag precis låtit min kille gå härifrån sur över att jag har en sån "bitchig" attityd?
Han Kommer hit och snällt som det är lämna tillbaka mitt tågkort, fundera på att sova över och bestämma över vad jag ska se för något på tv eller att jag lika bra bra kan sätta mig i köket och pendla mellan Kniven mot strupen på datorn och en film på tv, när jag under hela kvällen suttit och pendlat mellan datorn och tv.n SAMTIDIGT! Samtidigt kan du tänka dig? 
När han lämnar min lägenhet så blir jag bara arg över att han gått och tycker att jag är bitchig, det ända jag vill är att han ska veta att jag bestämmer HÄR och att jag visst kan bestämma över att bara se på tv,n och stänga av ljudet från datorn när han är här, för det är trots allt väldigt irriterande och se på tv och höra nått jävla ljud i bakrunden (Vet av egna erfarenheter att det är ett helvete)   
När vi väl börjar disskutera något så är det alltid bäst om den ena lämnar, tyvärr

Vill vi leva såhär, långbar kärlek som dör sakta och samtidigt som båda igentligen vill få det till att funka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0