Är du kär i mig ännu klas-Göras

Jag har glömt att säga att jag köpt en ny mobil:)
En htc Legend, funkar hur bra som helst, men den är så pass ny så jag sitter fortfarande i timmar och försöker lära mig den!
Det var inget fel på min gamla rosa Samsung touchwiz, men har haft den i 2 år och ville bara förnya mig lite, fast kan erkänna att jag saknar min lilla snutt ibland! haha!
Nej, den här har touchscreen och mycket mycket snabbare är min gamla, verkar grym det jag sett änsålänge!
behåller den nog iallafall ett tag :)








Oj vad trött jag är idag, har haft fullt upp nu i några dagar, i lördags jobbade jag på Christophers dotters dopfest från klockan tio till halv 3 ca, mycket trevligt, jobbade ihop med en Kille vid namn Tom, som nu jobbar på mitt gamla jobb på operan, men han är tydligen Barchef där, sånt trams höll inte vi på med när vi var en flock brudar som jobbade där, där var vi alla barchefer och skötte oss galant! :D
Från kl 16 så jobbade jag på en catering med Tareq, Andrew och Fredrika (som igentligen jobbar på Rosteriet) På invigningen av det nya SVT huset här i Malmö, måste såga att det var de roligaste jag gjort på länge!
Pontus Ralle och Danne och deras störtsköna band spelade där (Världens snabbaste allsång) Fyfan vilket röj där var, härliga människor och enkelt arbete!

http://www.varldenssnabbasteallsang.se/

Dom kör fler än 40 låtar på 60 min och alla kan sjunga med då dom har texten på en duk bakom scenen, dom är otroligt skickliga och kan underhålla en under hela föreställningen, så om ni får chans att gå o se detta så GÖR DET:)



Tänk er detta med en full svt publik:) skit roligt!





Kommentarer
Postat av: Fanny

Oh fett sköööna! Måste dit någongång fan

2010-05-31 @ 14:13:03
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0